Η συζήτηση «Bridge to the North: Ευκαιρίες συμπαραγωγής με τη Σουηδία» πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου στο MOMus-Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο των Agora Talks του 65ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Στο πάνελ συμμετείχαν η Kristina Börjeson, Επικεφαλής Παραγωγής της Film i Väst (Σουηδία), ο Theo Tsappos, από το Σουηδικό Swedish Film Institute και Manager του Φεστιβάλ Feature Film, International Department (Σουηδία), η Anna-Maria Kantarius, παραγωγός από την Garagefilm (Σουηδία), και η Ζωή Κανδύλα, Διευθύντρια Παραγωγής και Ανάπτυξης στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, Οπτικοακουστικών Μέσων & Δημιουργίας - Creative Greece (Ελλάδα). Συντονίστρια του πάνελ ήταν η Μαρία Δρανδάκη, παραγωγός και ιδρύτρια της Homemade Films (Ελλάδα).
Ο Θάνος Σταυρόπουλος, συντονιστής των Agora Talks, καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και ευχαρίστησε κατά σειρά το MOMus-Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, το Swedish Institute, το Swedish Film Institute, την Πρεσβεία της Σουηδίας στην Αθήνα και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Γκέτεμποργκ. Έπειτα, η Μαρία Δρανδάκη αναφέρθηκε στη σημασία της πρωτοβουλίας του Φεστιβάλ, Bridge to the North, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να μάθουν περισσότερα για τα εργαλεία χρηματοδότησης και το τοπίο των συμπαραγωγών στη Σουηδία, που είναι η φετινή φιλοξενούμενη χώρα. Στη συνέχεια, ο Theo Tsappos περιέγραψε αναλυτικά τα στάδια και τις διαδικασίες όσον αφορά τις χρηματοδοτήσεις που χορηγεί το Swedish Film Institute, δίνοντας έμφαση στην πιθανότητα μακροχρόνιων συνεργασιών αλλά και στους παράγοντες που παίζουν σημαντικό ρόλο στην τελική απόφαση, όπως την καλλιτεχνική συνεισφορά, το πλάνο διανομής, την ισορροπία των φύλων κτλ.
Έπειτα η Ζωή Κανδύλα μίλησε για την ελληνική εμπειρία χρηματοδοτήσεων από Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, Οπτικοακουστικών Μέσων & Δημιουργίας - Creative Greece, σημειώνοντας ότι οι συμπαραγωγές δεν συνιστούν απλώς επιθυμία για τους Έλληνες παραγωγούς, αλλά αναγκαιότητα, φέροντας δύο παραδείγματα πρόσφατων διεθνών συμπαραγωγών, τις ταινίες Quiet Life και Το τρίγωνο της θλίψης. Αμεσως μετά, η Kristina Börjeson μίλησε για τους στόχους, τις στρατηγικές και τις διαδικασίες χρηματοδότησης στο Film i Väst, εξηγώντας πόσο σημαντική είναι η συνέχιση της συνεργασίας με παραγωγούς που έχουν δώσει θετικά δείγματα γραφής, ταυτόχρονα με την αλίευση νέων ταλέντων. Τέλος, η Anna-Maria Kantarius αναφέρθηκε στην πολυετή εμπειρία της στην εταιρεία Garagefilm, τονίζοντας πως πιστεύει στη διαφορετικότητα μπροστά και πίσω από την κάμερα, επιλέγοντας ιστορίες που αντικατοπτρίζουν την ταυτότητα μιας εταιρείας που ανήκει εξ ολοκλήρου σε γυναίκες και αποβλέπει συγχρόνως στο ευρύ κοινό αλλά και στη διαφύλαξη ενός ξεχωριστού προσανατολισμού.