13ο ΦΝΘ: Masterclass EDN

MASTERCLASS EDN

Στο πλαίσιο του Docs in Thessaloniki Pitching Forum 2011 του 13ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011, στην αίθουσα του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, masterclass με τίτλο «Νέες αγορές – Νέες ευκαιρίες (Προσωπικό μάρκετινγκ για σκηνοθέτες)». Εισηγητής του masterclass, το οποίο αποτελεί συν-διοργάνωση του Ευρωπαϊκού Δικτύου Ντοκιμαντέρ (EDN) και του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, ήταν ο ειδικός σε θέματα διανομής και μάρκετινγκ Νταν Σάνον / Dan Shannon, ιδρυτής της εταιρείας ID Communications, η οποία εξειδικεύεται στο μάρκετινγκ ταινιών που επιδιώκουν να αναδειχθούν σε εξειδικευμένη αγορά.
Ο Νταν Σάνον έδωσε χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές στους κινηματογραφιστές και παραγωγούς για την αξιοποίηση των μεγάλων δυνατοτήτων που προσφέρει το διαδίκτυο στους επαγγελματίες του ντοκιμαντέρ όσον αφορά στη διανομή και προώθηση του έργου τους. Επίσης, ο ίδιος αναφέρθηκε και στους κυριότερους παράγοντες που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη σε σχέση με τις τεχνικές προώθησης από στόμα σε στόμα (viral marketing), τον εντοπισμό του κοινού, καθώς και τα κοινωνικά δίκτυα. Οι τρόποι προώθησης των ντοκιμαντέρ σε εξειδικευμένες αγορές, οι πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για τη χάραξη μιας εκστρατείας προώθησης online, αλλά και η δυνατότητα στόχευσης μιας ταινίας μέσω δωρεάν ή χαμηλού κόστους online εργαλείων μάρκετινγκ, ήταν μερικές ακόμη θεματικές που κάλυψε στην ομιλία του ο κ. Σάνον.
Η ID Communications είναι η εταιρεία που ίδρυσε ο Νταν Σάνον, ο οποίος δραστηριοποιείται στον χώρο της παραγωγής, διανομής και προώθησης ταινιών εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια. Η εταιρεία του, που έχει έδρα το Μόντρεαλ, επικεντρώνεται σε ταινίες που απευθύνονται σε εξειδικευμένες αγορές. Ο ίδιος ολοκληρώνει το βιβλίο του «The Dot-Com Frequency», το οποίο έχει ως θέμα τις τεχνικές μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου για κινηματογραφιστές.