Στο πλαίσιο των Agora Talks του 65ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε η συζήτηση με τίτλο «Τα προϊόντα πνευματικής ιδιοκτησίας ως εργαλείο για την προώθηση της καινοτομίας και της κοινωνικής αλλαγής», στο MOMus-Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, το Σάββατο 2 Νοεμβρίου, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο MIDPOINT. Η Emilie Blézat (CEO, παραγωγός και συνιδρύτρια της εταιρείας παραγωγής προϊόντων πνευματικής ιδιοκτησίας Dark Riviera, αλλά και του εγχειρήματος War Room Content) και η Hyppe Salmi (εκτελεστική παραγωγός στο φινλανδικό τηλεοπτικό κανάλι, Yle Drama) ήταν οι ομιλήτριες της εκδήλωσης, την οποία άνοιξε η συντονίστρια του νεανικού προγράμματος του Ινστιτούτου Midpoint, Anita Poscová, ενώ χρέη συντονιστή της συζήτησης ανέλαβε ο δημοσιογράφος του Deadline, Zac Ntim.
Η Anita Poscová προχώρησε σε μια σύντομη εισαγωγή, εκφράζοντας τη χαρά και ικανοποίηση από την πλευρά του Ινστιτούτου MIDPOINT για τη συνεργασία με την Αγορά του Φεστιβάλ για ακόμη μια χρονιά, αλλά και για τη διεξαγωγή μιας συζήτησης με μεγάλο ενδιαφέρον για τους παραγωγούς σειρών στην Ευρώπη. Έπειτα έδωσε τον λόγο στη Hyppe Salmi, η οποία περιέγραψε αρχικά τις αρμοδιότητες και τη φύση της εργασίας της στο τηλεοπτικό κανάλι Yle και στη streaming πλατφόρμα Areena Stories, στη Φινλανδία. Η Hyppe Salmi υπογράμμισε πως η άποψη που θέλει το νεανικό κοινό να αποτελεί ενιαίο σύνολο είναι πέρα για πέρα λανθασμένη, ενώ εξήρε τη σημασία της άμεσης εμπλοκής του νεανικού κοινού στη δημιουργία του περιεχομένου με τη συγκεκριμένη στόχευση. Έπειτα, έκανε ειδική μνεία στην τεράστια επιτυχία της σειράς Karma, η οποία κυκλοφόρησε αποκλειστικά στο Instagram, ανοίγοντας τον δρόμο για μια διαφοροποίηση της στρατηγικής αλίευσης του νεανικού κοινού. Τέλος, αναφέρθηκε στη ρευστότητα που κυριαρχεί στο τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και στην αναγκαιότητα να παρακολουθεί κανείς τις αλλαγές που συντελούνται σε παρόντα χρόνο και να προσαρμόζεται ανάλογα.
Η Emilie Blézat, η οποία συμμετείχε στη συζήτηση μέσω ζωντανής σύνδεσης, έκανε λόγο αρχικά για τις πολύτιμες εμπειρίες που αποκόμισε δουλεύοντας στην Ασία ως παραγωγός αλλά και ως πολιτιστικός σύμβουλος για το γαλλικό κράτος. Η Emilie Blézat χαρακτήρισε την πνευματική ιδιοκτησία ως ξεχωριστό «οικοσύστημα», τονίζοντας παράλληλα ότι η πολυπλοκότητα στη δημιουργία πνευματικής ιδιοκτησίας καθιστά αναγκαία τη συνεργασία με επαγγελματίες από πολλούς διαφορετικούς κλάδους, με διαφορετικές πρακτικές και κανόνες λειτουργίας. Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο War Room Content, ένα εγχείρημα της εταιρείας Dark Riviera που έχει λάβει χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, με σκοπό να λειτουργήσει ως δεξαμενή σκέψης και εργαστήριο παραγωγής σεναρίων για ευρωπαϊκές τηλεοπτικές σειρές. Κλείνοντας, προσέθεσε πως οι βασικές θεματικές του War Room Content είναι η ανθρώπινη ασφάλεια, η τεχνολογία, το περιβάλλον και η συμπερίληψη, δίνοντας έμφαση στις πολύπλευρες συνεργασίες με μια ευρεία ποικιλία από θεσμούς, οργανισμούς και διακεκριμένες προσωπικότητες.