20ό ΦΝΘ: Masterclass του Ευρωπαϊκού Δικτύου Ντοκιμαντέρ / EDN «Πώς να βρείτε και να δημιουργήσετε το κοινό σας»

Πώς προσεγγίζεις και δημιουργείς ένα κοινό κατά τα πρώιμα στάδια μιας κινηματογραφικής παραγωγής; Πώς σχεδιάζεις και εφαρμόζεις τις κατάλληλες στρατηγικές μάρκετινγκ στην προώθηση μιας ταινίας; Απαντώντας σε αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 6 Μαρτίου 2018, στην αίθουσα «Παύλος Ζάννας», στο πλαίσιο του 20ού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το masterclass του Ευρωπαϊκού Δικτύου Ντοκιμαντέρ με θέμα «Πώς να βρείτε και να δημιουργήσετε το κοινό σας».  

Το masterclass αποτελεί μέρος της δράσης Docs in Thessaloniki Pitching Forum 2018, με συν-διοργανωτές το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Ντοκιμαντέρ (EDN) και το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ και με την υποστήριξη του ευρωπαϊκού προγράμματος Creative Europe ΜEDIA. Το EDN, ο κορυφαίος ευρωπαϊκός οργανισμός με μέλη επαγγελματίες του ντοκιμαντέρ για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση από όλο τον κόσμο που υποστηρίζει και δημιουργεί δίκτυα για τον τομέα του ντοκιμαντέρ στην Ευρώπη, έχει εδώ και χρόνια σταθερή και δυναμική παρουσία στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, σε στενή συνεργασία με την Αγορά Ντοκιμαντέρ / Doc Market του Φεστιβάλ. Για μια ακόμη φορά στο 20ό ΦΝΘ, το EDN αποτελεί πόλο έλξης για τους επαγγελματίες του σινεμά, καθώς και για ορισμένα από τα πιο γνωστά τηλεοπτικά δίκτυα του πλανήτη, όπως το Al Jazeera, το ARTE, το HBO Europe και το SBS από την Αυστραλία, που συμμετέχουν φέτος στις δράσεις του.

Εισηγητής του masterclass ήταν ο Μπεν Τζόνσον, Διευθύνων Σύμβουλος της Gruvi, μιας εταιρείας τεχνολογίας μέσων που βοηθά επιχειρήσεις ψυχαγωγίας να προσεγγίσουν και να αποκτήσουν ένα σταθερό διαδικτυακό κοινό. Ο κ. Τζόνσον μοιράστηκε πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν στο ψηφιακό μάρκετινγκ των ταινιών, ενώ μίλησε για τις δυνατότητες προσέγγισης και επικοινωνίας με το κοινό, καθώς και για τα νέα εργαλεία και τις πρακτικές του μάρκετινγκ.

Ένας πολύτιμος οδηγός σε ερωτήσεις & απαντήσεις:

Τι δεν λαμβάνει υπόψη της η κινηματογραφική βιομηχανία στην εποχή μας;

 

Ποια στοιχεία πρέπει να εξεταστούν προσεκτικά για να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα του σύγχρονου τοπίου όσον αφορά τις ταινίες που βγαίνουν στις αίθουσες, αλλά και τον τομέα του home entertainment;

 

 

Σε ποια τα σημεία πρέπει να διαφοροποιηθούν οι δημιουργοί από τις συνήθεις πρακτικές των εταιρειών διανομής;

 

 

Ποιος είναι ο ρόλος του creative σκέλους στην όλη διαδικασία της προώθησης;