Το σκεπτικό των poster του 20ού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης που σχεδίασε το δημιουργικό γραφείο MNP.
Ερωτήσεις που ζητούν απαντήσεις
Αφετηρία για κάθε δημιουργική ιδέα είναι μία ερώτηση που θα πυροδοτήσει το ενδιαφέρον και θα δώσει κίνητρο για έρευνα. Υπάρχει χρόνος; Είναι ζωντανοί; Πώς αντέδρασες; Απλές λέξεις στη σειρά και ένα σημείο στίξης, δίνουν μία πιθανότητα στην αλήθεια. Μία απλή ερώτηση αρχίζει και διαμορφώνει τον κόσμο του ντοκιμαντέρ όπου ο σκηνοθέτης θα χρησιμοποιήσει ως μέσο αναζήτησης, και θα επιχειρήσει να δώσει μία απάντηση. Η αποτύπωση του θεμελιώδους λόγου δημιουργίας ενός ντοκιμαντέρ, του λόγου για τον οποίο ξεκίνησαν όλα, που σηματοδότησε την ανάγκη του δημιουργού να διερευνήσει μία θεματική.