48ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
16-25 Νοεμβρίου 2007
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τις καλύτερες εντυπώσεις κέρδισε η αφίσα του 48ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Μίνιμαλ και ταυτόχρονα εντυπωσιακή έδωσε το ιδιαίτερο «κόκκινο» στην πόλη και τη φετινή διοργάνωση. Υπεύθυνοι για την εμπνευσμένη αφίσα, είναι ο Οδυσσέας Τσόλκας και ο Γιώργος Αξιώτης του δημιουργικού γραφείου Bend, που κατάφεραν, με τον καλύτερο τρόπο να αποδώσουν το φεστιβαλικό πνεύμα των ημερών.
Σημείο εκκίνησης για την ιδέα της αφίσας του 48ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης αποτέλεσε ο πειραματισμός με τον αύξοντα αριθμό του Φεστιβάλ. Από αυτόν τον πειραματισμό προέκυψε η ομοιότητα του συγκεκριμένου αριθμού (48), με την απλοποιημένη μορφή μιας κινηματογραφικής κάμερας. Ένα τέτοιο σύμβολο απαντά συγχρόνως και με σαφήνεια σε δύο πολύ βασικά επικοινωνιακά ερωτήματα: Για ποιο φεστιβάλ γίνεται αναφορά (αριθμητική) και ποια είναι η ταυτότητα του συγκεκριμένου φεστιβάλ. Πρόκειται λοιπόν για ένα δημιουργικό σκεπτικό που έχει διπλή αξία, είναι απλό, καθαρό και ουσιαστικό άρα και επικοινωνιακά δυνατό. Καλύπτει επομένως με αυτό το τρόπο τις ανάγκες ενός διεθνούς φεστιβάλ με τον καλύτερο και αμεσότερο τρόπο.
Το δημιουργικό γραφείο Bend ξεκίνησε τoν Απρίλιο του 2004 από τους Οδυσσέα Τσόλκα και Γιώργο Αξιώτη μετά από μία μακρόχρονη πορεία και των δύο τόσο σε σπουδές στο εξωτερικό όσο και σε εγχώρια projects. Πρόκειται για μια ευέλικτη ομάδα δημιουργικών ανθρώπων, που πιστεύουν δυναμικά, στο πολύ καλό design αλλά και στο αποτελεσματικό art direction.
Τα τρία αυτά χρόνια συνεργασίας ένας αρκετά μεγάλος αριθμός Πολιτιστικών Φορέων έχει απευθυνθεί σε αυτούς για την κάλυψη των δημιουργικών τους αναγκών. Ανάμεσά τους το Φεστιβάλ Αθηνών, το Ελληνικό Κεντρο Κινηματογράφου, οι εφημερίδες Καθημερινή και Ελευθεροτυπία, το Ίδρυμα Δέστε, το Synch Festival κ.α.
Οι τομείς στους οποίους ειδικεύονται, καλύπτουν όλο το φάσμα της οπτικής επικοινωνίας, όπως τη γραφιστική, την εικονογράφηση, την τυπογραφία και τις multimedia εφαρμογές.
Νέα