2ο Ευρωπαϊκό συνέδριο: Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ εν δράσει

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
 2ο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ:
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ εν δράσει

 5 Φεβρουαρίου 2017, αίθουσα Παύλος Ζάννας
 
«Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ εν δράσει» είναι ο τίτλος του συνεδρίου που πραγματοποιείται την Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017 στην αίθουσα Παύλος Ζάννας του Ολύμπιον. Το συνέδριο διοργανώνεται από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τους ευρωπαίους πολιτιστικούς εταίρους, το πανεπιστήμιο Spoleczna Akademia Nauk (Πολωνία) και Laterna Magica (Ουγγαρία). Αποτελεί μέρος του προγράμματος πολλαπλών δράσεων «Κινηματογραφικές Διαδρομές» που υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος EUFORIA-MEDIA Creative Europe.
 
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, ακαδημαϊκοί και ερευνητές των ψηφιακών και οπτικοακουστικών μέσων θα μοιραστούν με το κοινό επιστημονικά δεδομένα, εργαλεία και μεθόδους εκπαιδευτικής καινοτομίας.
 
Η εκδήλωση απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να ενημερωθούν για το ψηφιακό μέλλον της εκπαίδευσης, αλλά και να αναζητήσουν έμπνευση σε ψηφιακές αφηγήσεις και ιδέες σχετικά με την αξιοποίηση των οπτικοακουστικών μέσων στην παιδεία.
 
Πρωταρχικός στόχος είναι να καθιερωθεί το συνέδριο ως ένα είδος διακρατικού διαλόγου για τις πολιτικές που εφαρμόζονται σε κάθε χώρα αναφορικά με την ένταξη του οπτικοακουστικού εγγραμματισμού στην εκπαίδευση και κατ’ επέκταση με την οπτικοακουστική παιδεία. Επίσης, το συνέδριο επιδιώκει να αποτελέσει αφορμή εξερεύνησης και ανταλλαγής ιδεών αλλά και τόπος αλληλεπίδρασης και δημιουργίας δικτύων συνεργασίας ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, ακαδημαϊκούς και ερευνητές, κρατικούς λειτουργούς με ενασχόληση στον τομέα του πολιτισμού και της εκπαίδευσης και ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στον χώρο του κινηματογράφου.
 
Οι βασικές ενότητες του συνεδρίου θα αναδείξουν τα ζητήματα και τις βασικές προσεγγίσεις στον οπτικοακουστικό διάλογο και την επιρροή των οπτικοακουστικών μέσων στην ψυχοκοινωνική συγκρότηση των παιδιών. Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα παρουσιαστούν επίσης τα αποτελέσματα της χρήσης νέων παιδαγωγικών εργαλείων, όπως για παράδειγμα η ψηφιακή αφήγηση, και ο ρόλος των εργαλείων αυτών στο μαθησιακό περιβάλλον.