Meet the Future

Το Meet the Future είναι μια νέα, φιλόδοξη δράση του Φεστιβάλ, που συνδέει το Ελληνικό Τμήμα με την Αγορά και στόχο έχει, κάθε χρόνο, ν’ αναδεικνύει έναν κλάδο των Ελλήνων επαγγελματιών του κινηματογράφου, προωθώντας τη δουλειά τους και βοηθώντας ώστε να παρουσιαστούν και να δικτυωθούν στο διεθνές κινηματογραφικό στερέωμα. Φέτος στρέφουμε την προσοχή όλων στους νεότερους Μοντέρ και τις Μοντέζ, που τώρα εδραιώνονται στην ελληνική και διεθνή αγορά. Όσους, συγκεκριμένα, έχουν κάνει τουλάχιστον μια μεγάλου μήκους και έχουν συμμετάσχει με μεγάλου ή μικρού μήκους ταινία σε Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ή σε μεγάλο φεστιβάλ του εξωτερικού (Φεστιβάλ Καννών, Βενετίας, Βερολίνου, Λοκάρνο, Κάρλοβι Βάρι, Σαν Σεμπαστιάν, Λονδίνου, Ρότερνταμ, Νέας Υόρκης, Τραϊμπέκα, Τορόντο, Σάντανς, Κλερμόν Φεράν). Ετσι κι αλλιώς, η βασική λειτουργία του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης είναι να λειτουργεί ως γέφυρα μεταξύ της Ελλάδας και του υπόλοιπου κόσμου. Οι μοντέρ θα παρουσιάσουν στους Έλληνες και ξένους επαγγελματίες του σινεμά το show reel τους, θα παρακολουθήσουν τις ομιλίες και τα εργαστήρια και θα κάνουν δύο στοχευμένες, κεκλεισμένων των θυρών συναντήσεις με τον Γιώργο Μαυροψαρίδη και με τον Γιάννη Χαλκιαδάκη.

 

Οι μοντέρ και οι μοντέζ που θα συμμετάσχουν στη δράση Meet the Future είναι οι:

 

ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΡΜΑΟΣ

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος του New York College στην Αθήνα με πτυχίο στις Κινηματογραφικές Σπουδές. Ανά τα χρόνια έχει επιμεληθεί και έχει συμμετάσχει ως σύμβουλος σε πολλές ταινίες μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ και τηλεοπτικές σειρές, παράλληλα εργαζόμενος στην διαφήμιση.

 

Επιλεκτική Φιλμογραφία

Brutalia, Εργάσιμες μέρες, 2021 (μμ)

Digger, 2020

Maneki Neko, 2017 (μμ)

Oligarchy, 2012 (ντοκ)

Uranya, 2006 (μοντάζ ήχου)

Hardcore, 2004 (μοντάζ ήχου)

 

ΝΙΚΟΣ ΒΑΒΟΥΡΗΣ

Γεννήθηκε το 1976. Σπούδασε Αρχαιολογία και Ιστορία της Τέχνης στo Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και Κινηματογράφο στο European Film College στη Δανία. Το 2011 επιλέχθηκε στο Talent Campus της Berlinale. Ζει στην Αθήνα κι εργάζεται στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο.

 

Επιλεκτική φιλμογραφία

Πρώτος Έρωτας, 2020 (μμ)

Σ’ Αυτή τη Χώρα Κανείς δεν Ήξερε να Κλαίει, 2018

Ο Κύβος, 2016 (μμ)

Η Αιώνια Επιστροφή του Αντώνη Παρασκευά, 2013

Καθημερινή Εργάσιμη, 2013 (μμ)

King Kong, 2013 (μμ)

Got to Be Real (βίντεο εγκατάσταση για το ελληνικό περίπτερο στη 12η Μπιενάλε

Αρχιτεκτονικής της Βενετίας), 2013

Sayome, 2012 (ντοκ)

Toothbrushes, 2011 (μμ)

Μέσα στο Δάσος, 2010

 

ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Χρήστος Γιαννακόπουλος είναι μοντέρ. Ασχολείται επίσης με την κινηματογράφηση και τον σχεδιασμό ήχου. Είναι απόφοιτος Παντείου, ζει και εργάζεται στην Αθήνα, αλλά θα προτιμούσε να μεταφερθεί στην Αμοργό.

 

Επιλεκτική Φιλμογραφία

Η Βοή του Κόσμου, 2021

Daniel ’16, 2020

Motorway 65, 2020 (μμ)

Ελεύθερο Θέμα, 2018

Love me Not, 2017

Το Ξεκίνημα της Ημέρας, 2017

Η Χέλγκα Είναι στο Λουντ, 2016 (μμ)

Χαμομήλι, 2012 (μμ)

 

ΣΤΑΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Για περίπου 10 χρόνια μοντάρει μεταξύ άλλων ταινίες μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ. Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα και σπούδασε Μ.Μ.Ε. Έχει δουλέψει ως κριτικός κινηματογράφου, αλλά και ως videographer σε γάμους. Προτιμά το μοντάζ.

 

Επιλεκτική Φιλμογραφία

Horsepower, 2021 (μμ)

Απόστρατος, 2019

Η Απόσταση ανάμεσα στον Ουρανό και Εμάς, 2019 (μμ)

Άβανος, 2018 (μμ)

Μόλυ 6 με 8, 2018 (μμ)

Η Φωνή του Αντώνη, 2018 (ντοκ)

Άφτερλωβ, 2016

Τι Κρίμα, 2015 (μμ)

Ιλένα, 2014 (μμ)

Ο Έλβις είναι Νεκρός, 2013 (μμ)

 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ

Γεννήθηκε το 1984 και ζει στην Αθήνα. Σπούδασε Μαθηματικά στο ΕΚΠΑ και πήρε δίπλωμα σκηνοθεσίας στη FAMU. Από το 2013 εργάζεται ως μοντέρ σε ταινίες μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ.

 

Επιλεκτική Φιλμογραφία

Η πόλη και η πόλη, 2021

Επιστροφή στην κορυφή, 2018 (ντοκ)

Μήλα, 2020

Ακρυλικό, 2016 (μμ)

Μελατονίνη, 2020 (μμ)

Nocturne, 2016

Μαγικό δέρμα, 2018

Φωνές από το υπόγειο, 2013 (ντοκ)

Νάρκη, 2018 (μμ)

 

ΜΥΡΤΩ ΚΑΡΡΑ

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Ασχολείται επαγγελματικά με το μοντάζ από το 2007, αρχικά ως βοηθός και αργότερα ως βασική μοντέζ. Το 2011 έφυγε για το Παρίσι όπου έζησε έξι χρόνια. Δούλεψε σε γαλλοελληνικές παραγωγές, σε μικρού μήκους ταινίες και σε ντοκιμαντέρ. Πλέον ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Αυτό τον καιρό μοντάρει μια μεγάλου μήκους ταινία, Αλβανοελληνικής παραγωγής.

 

Επιλεκτική Φιλμογραφία

Αγέλη Προβάτων, 2021

Όλα τα Όμορφα Άλογα, 2020

Bella, 2020 (μμ)

 

ΛΙΒΙΑ ΝΕΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ

Εδώ και πάνω από δέκα χρόνια μοντάρει ταινίες μεγάλου μήκους, μικρού μήκους και ντοκιμαντέρ, πολλές από τις οποίες έχουν συμμετάσχει και βραβευτεί σε διεθνή φεστιβάλ. Η Λίβια τιμήθηκε με το Βραβείο Μοντάζ στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας το 2019, για την ταινία «Καρτ-Ποστάλ από το Τέλος του Κόσμου» του Κωνσταντίνου Αντωνόπουλου.

 

Επιλεκτική Φιλμογραφία

The Man with the Answers, 2021

A Summer Place, 2021 (μμ)

Stefanos Rokos: Nick Cave & The Bad Seeds’ No More Shall We Part, 14 paintings

17 years later, 2020 (ντοκ μμ)

Καρτ-Ποστάλ από το Τέλος του Κόσμου, 2019 (μμ)

Προετοιμασία, 2017 (μμ)

Βύθισμα, 2016 (μμ)

 

Meet the Future

ΤΕ 10.11 - 17:00

MEET THE FUTURE, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, Αποθήκη Γ, ισόγειο

Τιμητική βράβευση της μοντέζ Δέσπως Μαρουλάκου

«Μια γυναίκα αντιμετωπιζόταν με έλλειμμα σεβασμού, σαν να ήταν παρείσακτη στον χώρο. Επομένως, έπρεπε να κερδίσω η ίδια τον σεβασμό που μου αναλογούσε». Η Δέσπω Μαρουλάκου τον κέρδισε και με το παραπάνω, φυσικά ως εξαιρετική μοντέζ, αλλά κι ως μία από τις πρωτοπόρους γυναίκες του κλάδου, μία από εκείνες που ακόμα φωτίζουν το δρόμο για τις επόμενες. Στη μουβιόλα ήδη από τα μέσα της δεκαετίας του ’70, συνεργάστηκε με μια μεγάλη γκάμα αναγνωρισμένων σκηνοθετών, όπως ο Τάκης Σπετσιώτης, ο Σταύρος Τορνές, ο Κώστας Φέρρης, ο Χριστόφορος Χριστοφής, ο Λευτέρης Ξανθόπουλος, η Μαρία Γαβαλά, η Ελένη Αλεξανδράκη, ο Κώστας Αριστόπουλος (για τη δουλειά της στον «Έναστρο Θόλο» τιμήθηκε, το 1993, με το Βραβείο Μοντάζ στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης), ο Νίκος Κορνήλιος, η Λίλα Κουρκουλάκου. Ασίγαστη και παραγωγική, λέει για το επάγγελμα που αγάπησε, «Το μοντάζ είναι μια διαδικασία εργώδης και δημιουργική, η οποία προϋποθέτει γενική καλλιέργεια, γνώση της ίδιας της ζωής, αίσθηση ρυθμού, μουσικό αυτί, ευαισθησία και επιμέλεια». Στο πλαίσιο του αφιερώματος «Κόψε κάτι: Το μοντάζ και τα μυστικά του» του 62ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, η Δέσπω Μαρουλάκου θα βραβευτεί με Τιμητικό Χρυσό Αλέξανδρο, την Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου, στις 17.00, στην Αποθήκη Γ’. Θα ακολουθήσει το πρόγραμμα Meet the Future, με την παρουσίαση των show reels της νεότερης γενιάς Ελλήνων μοντέρ. (Είσοδος ανοιχτή μόνο για διαπιστευμένους).

 

 

ΠΕ 11.11 - 17:30

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ MEET THE FUTURE ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΥΡΟΨΑΡΙΔΗ (είσοδος αποκλειστικά για τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα Meet the Future, αίθουσα Τάκης Κανελλόπουλος, [Μουσείο Κινηματογράφου])

 

ΠA 12.11 - 14:30

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ MEET THE FUTURE ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗ (είσοδος αποκλειστικά για τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα Meet the Future, αίθουσα Τάκης Κανελλόπουλος)