«Αντίκρισα έναν άνθρωπο που είχε χάσει τον δρόμο του, αντίκρισα έναν άνθρωπο που εκλιπαρούσε για τη ζωή του»: λόγια που θα μπορούσαν να φορεθούν σε οποιαδήποτε από τις μοναχικές καρδιές και χαμένες ψυχές που παρελαύνουν μπροστά μας, σαν εκθέματα σε μουσείο με ανθρώπινα παράδοξα. Μια διαβολικά πνευματώδης ανορθόδοξη κωμωδία, η οποία εξυψώνει το μονότονο και προσδίδει βάθος στο κενό, προσφέροντας ένα θλιμμένο αλλά τρυφερό αντίδοτο στην αποξένωση και τη σύγχυση. Μια πομπή από βινιέτες που τρεμοπαίζουν, σε καφέ, μπαρ, σταθμούς τρένων, διαμερίσματα και γραφεία, διάστικτες με χλωμές σημαδούρες που αποζητούν ένα βλέμμα παρηγοριάς και κατανόησης.
Η ομορφιά της ύπαρξης
Om det oändliga
60ο ΦΚΘ: Ελληνική πρεμιέρα

Πρόγραμμα Προβολών
Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες προβολές σε φυσικές αίθουσες. |
- Σκηνοθεσία: Roy Andersson
- Σενάριο: Roy Andersson
- Διεύθυνση φωτογραφίας: Gergely Pálos
- Μοντάζ: Johan Carlsson, Kalle Boman, Roy Andersson
- Ήχος: Robert Hefter
- Ηθοποιοί: Martin Serner, Jessica Louthander, Tatiana Delaunay, Anders Hellström, Jan-Eje Ferling, Thore Flygel, Bengt Bergius
- Παραγωγή: Roy Andersson Film Produktion
- Παραγωγοί: Pernilla Sandström, Johan Carlsson
- Συμπαραγωγή: 4 1⁄2 Fiksjon, Essential Films
- Συμπαραγωγοί: Philippe Bober, Håkon Øverås
- Κοστούμια: Julia Tegström, Isabel Sjöstrand, Sandra Parment, Amanda Ribrant
- Σκηνικά: Anders Hellström, Frida E. Elmström,
- Φορμάτ: DCP
- Χρώμα: Έγχρωμο
- Χώρα Παραγωγής: Σουηδία, Γερμανία, Νορβηγία
- Έτος Παραγωγής: 2019
- Διάρκεια: 76´
- Ελληνική διανομή: Ama Films
- Επικοινωνία: Coproduction Office, sales@coproductionoffice.eu
- Βραβεία/Διακρίσεις: Καλύτερος Σκηνοθέτης (Αργυρός Λέοντας) – Venice FF 2019
Ρόι Άντερσον
Ο Ρόι Άρνε Λέναρτ Άντερσον γεννήθηκε το 1943 στο Γκόθενμπεργκ (σημερινό Γκέτεμποργκ) της Σουηδίας. Αποφοίτησε από τη Σουηδική Ακαδημία Κινηματογράφου. Το πρώιμο έργο του ήταν έντονα επηρεασμένο από τη βραχύβια τσέχικη νουβέλ βαγκ του Μίλος Φόρμαν και του Γίρι Μένχελ, με το ελεύθερο πνεύμα της και την έμφαση στους νέους. Όπως οι πληθωρικές τσέχικες ταινίες που έβλεπε τότε, οι φοιτητικές δημιουργίες του Άντερσον εστίαζαν στις σχέσεις μεταξύ νέων και αυστηρών φιγούρων εξουσίας (γονέων και δασκάλων)·όπως οι ταινίες που έμελλε να δημιουργήσει, η αφηγηματική τους ένταση κλιμακώνεται λόγω παρεξηγήσεων και μέσω μιας έντονης αίσθησης του παραλόγου.
Φιλμογραφία
1970 Μια ερωτική ιστορία
1991 Ένας κόσμος δόξας (μμ)
2000 Τραγούδια από τον δεύτερο όροφο
2007 Εσείς, οι ζωντανοί
2014 Ένα περιστέρι έκατσε σε ένα κλαδί, συλλογιζόμενο την ύπαρξή του
2019 Σχετικά με την απεραντοσύνη
1991 Ένας κόσμος δόξας (μμ)
2000 Τραγούδια από τον δεύτερο όροφο
2007 Εσείς, οι ζωντανοί
2014 Ένα περιστέρι έκατσε σε ένα κλαδί, συλλογιζόμενο την ύπαρξή του
2019 Σχετικά με την απεραντοσύνη